Ինչպե՞ս ճիշտ ներկայացնել քեզ. ուղեցույց սկսնակների համար

how to introduce yourself
Այսօր բոլորն էլ ինչ-որ բան են անում՝ աշխատում, վաճառում, ստեղծում, օգնում կամ շփվում։ Բայց քչերն են մտածում՝ ինչպես են ներկայացնում իրենց ու իրենց գործը։
Մինչդեռ հենց դա է որոշում՝ մարդիկ կհիշե՞ն քեզ, թե՞ ոչ, կհավատա՞ն քո ծառայությանը, թե՞ կանցնեն կողքով։
Հաճախ լսում ենք բարդ արտահայտություններ՝ «բրենդինգ», «փաթեթավորում», «իմիջային հաղորդագրություն» և այլն։ Բայց իրականում մարդկանց մեծ մասը պարզապես ուզում է նորմալ ներկայացնել իրենց գործը՝ առանց ավելորդ փայլի կամ թանկ գովազդի։

Այս հոդվածը հենց այդ մասին է։ Ինչպես ճիշտ ու պարզ ներկայացնել քեզ՝ անկախ նրանից՝ ֆոտոսալոն ունես, բանվորական բրիգադ, փոքր բիզնես, թե ֆրիլանս ծառայություն։

1․ Ի՞նչ ես անում և ի՞նչ ես առաջարկում

Նկարագրիր հնարավորինս պարզ ձևով՝ ինչ գործ ես անում։

Պատկերացրու՝ դու բացատրում ես տատիկիդ կամ հարևանիդ, և նա պետք է միանգամից հասկանա։

Վատ օրինակ․

  • Ես ունեմ ծառայությունների կենտրոն։

Լավ օրինակ․

  • Ես տպում եմ լուսանկարներ և փաստաթղթերի համար նկարներ՝ արագ և որակով։
Սա պարզ է, հասկանալի և անմիջապես ցույց է տալիս՝ ինչ ես անում։

2․ Ու՞մ համար ես դա անում և որտե՞ղ

Նկարագրիր քո հաճախորդին՝ ով է, որտեղ է ապրում, ինչ տարիք ունի, ինչ խնդիր է փորձում լուծել։
Քո նպատակն է հասկանալ՝ ով է քո հիմնական լսարանը և ինչու է ընտրում հենց քեզ։

Վատ օրինակ․

  • Իմ հաճախորդները տարբեր մարդիկ են։

Լավ օրինակ․

  • Իմ հաճախորդները 20–45 տարեկան երիտասարդներ են, որոնք պետք է արագ պատրաստեն փաստաթղթերի նկարներ կամ պատվիրեն լուսանկարներ նվերների համար։
Այնուհետև հիշիր՝ գրիր քո լավագույն երեք հաճախորդների մասին․ ովքեր են նրանք, ինչպես են գտել քեզ և ինչու են հավատարիմ մնացել։
Այդ վերլուծությունը ցույց կտա՝ որտեղից է գալիս քո իրական եկամուտը և ինչպես կարելի է բազմապատկել այն։

3․ Ինչո՞ւ են քեզանից գնում

Հաճախ մարդիկ չեն ընտրում ամենաէժանը, այլ՝ ամենահարմար տարբերակը։
Քո գործը պարզելն է՝ ինչ խնդիր ես լուծում և ինչու են հաճախորդները վստահում քեզ։

Վատ օրինակ․

  • Իմ մոտ էժան է։

Լավ օրինակ․

  • Մարդիկ գալիս են ինձ մոտ, երբ պետք է արագ, առանց հերթի և վստահ որակով լուսանկար։
Հիմա փորձիր ձևակերպել քո տարբերությունը մյուսներից։ Դա կարող է լինել արագությունը, հասանելիությունը, հարմար վայրում գտնվելը կամ մարդկային վերաբերմունքը։

4․ Ինչպե՞ս ես վաճառում և ինչ պայմաններում

Կարևոր է հասկանալ՝ որտեղ է տեղի ունենում քո «հանդիպումը» հաճախորդի հետ։
Դա ֆիզիկական խանութ՞ է, Instagram էջ՞, թե՞ պարզապես խոսք–խոսքի միջոցով են քեզ գտնում։
Գրիր բոլոր ալիքները, որոնցով հաճախորդը կարող է քեզ գտնել, և մտածիր՝ որն է ամենաարդյունավետը։

Օրինակ․

  • Եթե ունես փոքր բիզնես՝ բավական է տեսանելի вывеска, պարզ ինստագրամ էջ և կենդանի շփում։
  • Եթե աշխատում ես ծառայությունների ոլորտում (օր.՝ շինարարություն, հաշվապահություն), պետք են պրոֆեսիոնալ նկարներ, ներկայացումներ կամ ֆայլեր՝ վստահություն ստեղծելու համար։

Այս քայլը օգնում է պարզել՝ ինչ նյութեր են քեզ պետք՝ պարզ, բայց արդյունավետ ներկայացման համար։

5․  Խոսիր քո հաճախորդի լեզվով

Մի փորձիր տպավորել բարդ բառերով։ Քո նպատակը հասկացվելն է, ոչ թե զարմացնելը։

Վատ օրինակ․

  • Տպագրություն՝ բարձր որակով արտադրական հզորությամբ։

Լավ օրինակ․

  • Մենք կպատրաստենք քո այցեքարտերը մի քանի ժամում՝ պատրաստ օգտագործման։
Երբ խոսում ես պարզ, մարդիկ քեզ վստահում են։ Նրանք զգում են, որ դու իրական մարդ ես, ոչ թե պարզապես վաճառող։ Փորձիր խոսել այնպես, ինչպես կասեիր ընկերոջդ, ոչ թե պաշտոնական ոճով։

6․ Վերջին քայլը՝ ամենակարևորը

Հիմա, երբ գիտես՝ ով ես, ում համար ես աշխատում, և ինչպես ես քեզ ներկայացնում, մնացել է ամենակարևորը՝ անմիջականությունն ու անկեղծությունը։ Լավ լուսանկարները, կայքը կամ դիզայնը կարևոր են, բայց դրանք երկրորդական են։ Եթե սիրում ես քո գործը և անում ես այն լավ՝ մարդիկ դա զգում են։
Կան մարդիկ, ովքեր չունեն կայք, բայց ունեն հերթեր։ Պատճառը պարզ է՝ նրանք լավ են անում իրենց գործը, իսկ իրենց ներկայացումը՝ մարդկային է։ Այդպես էլ դու՝ մի բարդացրու՝ խոսի՛ր պարզ, աշխատի՛ր ազնիվ, ներկայացի՛ր իրական։ Սա է լավագույն «բրենդինգը»՝ որը չի հնանում։

Եզրակացություն

Ճիշտ ներկայացնել քեզ՝ նշանակում է սիրել այն, ինչ անում ես, և հարգանքով վերաբերվել նրան, ում ծառայում ես։
Այդ պահից սկսում է իսկական զարգացումը։ Երբ դու հստակ գիտես՝ ով ես, ինչ ես անում և ում համար ես դա անում, աշխարհը սկսում է ավելի հեշտ արձագանքել քեզ։
Մի սպասիր, մինչև գա կատարյալ պահը։ Սկսիր այսօր՝ փոքր քայլով․ գրիր, թե ինչ ես անում, ում ես օգնում և ինչու դա կարևոր է։
Հենց այդ պարզ ձևակերպումը կարող է փոխել ոչ միայն քո ներկայացումը, այլև քո գործի հաջողությունը։