Մենեջերի հաջողությունը չափվում է ոչ միայն թիմի կատարած աշխատանքով, այլև աշխատակիցների մոտիվացիայի մակարդակով։ Լավագույն արդյունքները ստացվում են այն ժամանակ, երբ թիմի անդամները ոչ միայն կատարում են իրենց պարտականությունները, այլև ներգրավված են, ոգևորված և վստահ իրենց դերում։
Այս ամենը հնարավոր է ապահովել՝ հասկանալով և ճիշտ կիրառելով մոտիվացիայի հոգեբանությունը։
Ինչու՞ է աշխատակիցների մոտիվացիան կարևոր մենեջերի համար
Արտադրողականության բարձրացում – մոտիվացված աշխատակիցները ավելի արդյունավետ են և նախաձեռնող։
Աշխատակիցների պահպանում – մոտիվացիայի պակասը հաճախ բերում է կադրային շարժի և ծախսերի աճի։
Թիմի միասնականություն – մոտիվացիան նպաստում է ընդհանուր նպատակի շուրջ համախմբվելուն։
Կարիերայի աճ – մոտիվացված թիմը բարձրացնում է նաև մենեջերի հեղինակությունը և առաջխաղացման հնարավորությունները։
Մոտիվացիայի հոգեբանության հիմնական տեսություններ
1․ Մասլոուի կարիքների հիերարխիա
Աշխատակիցները նախ ցանկանում են բավարարել հիմնական կարիքները (վարձատրություն, անվտանգություն), այնուհետև՝ սոցիալական, ճանաչման և ինքնաիրականացման կարիքները։
2․ Հերցբերգի երկու գործոնային տեսություն
Հիգիենիկ գործոններ (աշխատավարձ, պայմաններ) – բացակայության դեպքում առաջացնում են դժգոհություն։
Մոտիվացնող գործոններ (ճանաչում, զարգացում) – բարձրացնում են ներգրավվածությունն ու հավատարմությունը։
3․ Վիկտոր Վրոմի ակնկալիքների տեսություն
Աշխատակիցները մոտիվացված են, եթե հավատում են, որ իրենց ջանքերը բերում են արդյունքի և դրա դիմաց կստանան արժանի պարգևատրություն։
Ինչպես կիրառել մոտիվացիայի հոգեբանությունը աշխատանքում
Ապահովեք հստակ նպատակներ – աշխատակիցները պետք է հասկանան իրենց դերը ընդհանուր գործընթացում։
Տվեք զարգացման հնարավորություն – վերապատրաստումները և դասընթացները բարձրացնում են մոտիվացիան։ Օրինակ՝ Sales Manager և Marketing Specialist դասընթացները gortsup.am հարթակում։
Ճանաչեք և պարգևատրեք արդյունքները – նույնիսկ պարզ շնորհակալությունը կամ հրապարակային ճանաչումը մեծ ազդեցություն ունեն։
Ստեղծեք առողջ միջավայր – արդարացիությունը, վստահությունը և բաց հաղորդակցությունը հիմք են մոտիվացիայի համար։
Զարգացրեք էմոցիոնալ ինտելեկտը – մենեջերը պետք է կարողանա հասկանալ թիմի տրամադրությունը և ըստ դրա առաջնորդել։
Մոտիվացիայի գործիքներ մենեջերների համար
Կանոնավոր հետադարձ կապ
Թիմային միջոցառումներ
Անհատական աճի պլաններ
Ֆինանսական և ոչ ֆինանսական խրախուսանք
Այս գործիքների կիրառումը հատկապես կարևոր է բիզնես իրավաբանների կամ հաշվահների թիմերում, որտեղ առօրյան հաճախ պահանջում է բարձր կենտրոնացում և կայուն մոտիվացիա։
Եզրակացություն
Մոտիվացիայի հոգեբանությունը յուրաքանչյուր մենեջերի կարևորագույն գործիքն է։ Այն օգնում է ստեղծել ներգրավված թիմ, բարձրացնել արտադրողականությունը և ապահովել ընկերության կայուն աճը։ Միևնույն ժամանակ, ճիշտ մոտիվացիոն ռազմավարությունները նպաստում են աշխատակիցների պահպանումին, նրանց մասնագիտական զարգացմանը և թիմային միասնականության ամրապնդմանը։ Արդյունքում մենեջերը ոչ միայն հասնում է կարճաժամկետ նպատակներին, այլև կառուցում է երկարաժամկետ հաջողության ամուր հիմք։
Եթե ցանկանում եք զարգացնել ձեր առաջնորդական հմտությունները և դառնալ այն առաջնորդը, որին հետևում են ոգևորությամբ, ուսումնասիրեք gortsup.am հարթակի դասընթացները։