Թոփ 7 գործիքներ մարքեթինգի մասնագետների համար

marketing tools
Մարքեթինգը 2025 թվականին դարձել է առավել տվյալահեն, տեխնոլոգիական և արագ տեմպերով փոփոխվող ոլորտ։ Ժամանակակից մարքեթոլոգը պետք է ոչ միայն ստեղծարար լինի, այլև կարողանա արդյունավետ օգտագործել թվային գործիքները՝ ժամանակ խնայելու, աշխատանքը կազմակերպելու և արդյունքները չափելու համար։
Այս հոդվածում ներկայացնում ենք 7 լավագույն օնլայն գործիքները, որոնք կօգնեն ձեզ բարձրացնել արտադրողականությունը, թիմային համագործակցությունը և արշավների արդյունավետությունը։

1․ Canva - ստեղծարարության լավագույն օգնականը

Canva-ն՝ գրաֆիկական դիզայնի ամենահասանելի հարթակներից է։ Այն թույլ է տալիս ստեղծել բարձր որակի վիզուալներ առանց մասնագիտական դիզայների օգնության։

Ինչպես օգնում է մարքեթոլոգին՝

  • Արագ ստեղծել գրառումներ, պաստառներ և ինֆոգրաֆիկաներ
  • Օգտագործել հազարավոր պատրաստ շաբլոններ սոցիալական մեդիայի, email-ի կամ գովազդների համար
  • Համագործակցել թիմի մյուս անդամների հետ նույն նախագծում
Եթե ցանկանում եք խորացնել դիզայնի հմտությունները, ուսումնասիրեք գրաֆիկ դիզայն դասընթացը gortsup.am հարթակում։

2․ Hootsuite կամ Buffer - սոցիալական մեդիայի կառավարման կենտրոն

Այս հարթակները թույլ են տալիս մեկ վահանակից կառավարել մի քանի սոցիալական ցանցեր, պլանավորել հրապարակումները և վերլուծել արդյունքները։

Ինչպես օգնում են մարքեթոլոգին`

  • Պլանավորել պոստերը շաբաթներով կամ ամիսներով առաջ
  • Վերլուծել ներգրավվածությունը՝ лайքեր, մեկնաբանություններ, դիտումներ
  • Համեմատել տարբեր հարթակների արդյունքները մեկ զեկույցում

3․ Google Analytics 4 - տվյալահեն որոշումների հիմքը

Google Analytics 4 (GA4)-ը մարքեթոլոգների համար անփոխարինելի գործիք է՝ հասկանալու, թե որտեղից է գալիս տրաֆիկը և ինչ են անում այցելուները կայքում։

Ինչպես օգնում է մարքեթոլոգին`

  • Տեսնել, թե որ էջերն են լավագույնը կոնվերսիաների առումով
  • Վերլուծել այցելուների վարքագիծը ըստ սարքի, վայրի կամ ալիքի
  • Կառուցել remarketing ցուցակներ՝ բարձր ROI ապահովելու համար

4․ Mailchimp - email մարքեթինգի ավտոմատացում

Mailchimp-ը էլեկտրոնային փոստով մարքեթինգի ամենահայտնի գործիքներից է։ Այն օգնում է ավտոմատացնել հաղորդագրությունները և ստեղծել նպատակային արշավներ։

Ինչպես օգնում է մարքեթոլոգին`

  • Ստեղծել գեղեցիկ email-ներ drag-and-drop խմբագրիչով
  • Կազմել բաժանորդների ցուցակներ՝ ըստ հետաքրքրությունների
  • Տեսնել բացման և սեղմման (CTR) ցուցանիշները՝ օպտիմալացնելու համար

5․ Trello կամ Asana - թիմային կառավարման գործիքներ

Այս հարթակները օգնում են պլանավորել, հետևել և համակարգել թիմային աշխատանքը։
Trello-ն աշխատում է Kanban մեթոդաբանությամբ, իսկ Asana-ն առաջարկում է առաջադրանքների մանրամասն կառավարում։

Ինչպես օգնում են մարքեթոլոգին`

  • Կազմակերպել առաջադրանքները ըստ թիմի անդամների
  • Հետևել նախագծերի առաջընթացին և ժամկետներին
  • Խուսափել խառնաշփոթից թիմային միջավայրում

6․ Notion - ամեն ինչ մեկ տեղում հարթակ

Notion-ը դարձավ մարքեթոլոգների ամենասիրելի գործիքներից մեկը՝ իր ճկունության շնորհիվ։ Այն համատեղում է փաստաթղթերի պահպանումը, պլանավորումը, թիմային նշումները և տվյալների բազաները։

Ինչպես օգնում է մարքեթոլոգին`

  • Պահպանել արշավների պլանները, կոնտենտ կալենդարը և բյուջեն մեկ վայրում
  • Կիսվել թիմի հետ իրական ժամանակում
  • Կազմակերպել գիտելիքի բազա՝ օգտակար հղումներով և նյութերով

7․ ChatGPT և AI գործիքներ - ստեղծարար օգնական ձեր կողքին

Արհեստական բանականության գործիքները, ինչպիսիք են ChatGPT, Jasper AI կամ Writesonic, օգնում են մարքեթոլոգներին ստեղծել բովանդակություն, վերանայել տեքստերը և գտնել նոր գաղափարներ։

Ինչպես օգնում է մարքեթոլոգին`

  • Ստեղծել գրավիչ copy և գովազդային տեքստեր
  • Գեներացնել բովանդակության գաղափարներ կամ արշավային առաջարկներ
  • Բարելավել SEO բովանդակությունը՝ հիմնվելով բանալի բառերի վրա

Եզրակացություն

Ժամանակակից մարքեթոլոգի ամենաէֆեկտիվ ռազմավարությունը սկսվում է ճիշտ գործիքների ընտրությունից։ Canva-ն զարգացնում է ստեղծարարությունը, Hootsuite-ը՝ կազմակերպվածությունը, Analytics-ը՝ տվյալահեն մտածողությունը, իսկ ChatGPT-ի պես AI գործիքները՝ արագությունն ու բովանդակության որակը։
Այս գործիքների համադրությամբ կարող եք կազմակերպել ձեր աշխատանքը ավելի արդյունավետ, խնայել ժամանակը և հասնել բարձր արդյունքների ձեր արշավներում։