Ինչպես դառնալ հաջող վաճառքի մենեջեր․ գործնական քայլեր, հմտություններ և ռազմավարություններ
Վաճառքի մենեջերի մասնագիտությունը Հայաստանի աշխատաշուկայում հետևողականորեն պահանջված է․ բիզնեսների աճը կախված է ճիշտ կառուցված հարաբերություններից, հստակ գործընթացներից և տվյալահեն որոշումներից։ Հաջող վաճառքի մենեջեր դառնալը միայն տեսական գիտելիք չի պահանջում․ անհրաժեշտ են նաև գործնական հմտություններ, հետևողական կարգապահություն և շարունակական զարգացում։
Ստորև ներկայացված են քայլեր և խորհուրդներ, որոնք ձևավորված են գործնական կիրառման համար և համահունչ են GortsUp Academy-ի պրակտիկ մոտեցմանը։
1) Սկսեք «զրոյից, բայց ճիշտ»՝ հիմք դրեք ձեր վաճառքային մտածողությանը
Սովորեք շուկան և գնորդի պրոֆիլը (ICP, Buyer Persona)․ ում եք վաճառում, ինչ ցավեր է նա փորձում լուծել, ինչ արժեք է փնտրում
Հասկանալ “value > price” սկզբունքը․ գնորդը վճարում է ոչ թե արտադրանքի հատկանիշի, այլ ստացվող արդյունքի/արժեքի համար
Մոտիվացիա × կարգապահություն․ սահմանեք չափելի նպատակներ (օր․՝ X պայմանագիր/ամիս, Y հերթական վաճառք/շաբաթ) և բաժանեք դրանք օրական միկրոքայլերի
Գործնական քայլ՝ կազմեք 1 էջանոց “Market & Persona Brief”՝ ոլորտ, խնդիրներ, որոշում կայացնողների դերեր, բյուջե, վերապատվաստման/գնման ցիկլ։
2) Զարգացրեք հաղորդակցման հմտությունները՝ լսելուց մինչև համոզիչ ներկայացում
Ակտիվ լսում․ հարցերով պարզեք խնդրի «արմատը», ոչ թե միայն «ախտանիշը»
Պարզ խոսք, ուղիղ առաջարկ․ խուսափեք անհասկանալի տերմիններից թարգմանեք «ֆունկցիաները» կոնկրետ օգուտների
Թվային և անձամբ հանդիպումներ․ նույն «բարի, հարգալից, կառուցողական» տոնը պահեք թե՛ զանգում, թե՛ տեսազանգում, թե՛ հանդիպմանը
Մինի-սկրիպտ (Discovery Call)
«Որպեսզի ճիշտ պատկերացնեմ, կասե՞ք՝ ինչն է հիմա ամենամեծ դժվարությունը …-ում»
«Եթե սա լուծված լինի, ի՞նչ արդյունք կստանաք 3-6 ամսում»
«Թույլ տվեք ցույց տալ, թե ինչպես ենք մենք նման դեպքերում մոտենում հարցին…»
3) Տիրապետեք ամբողջ վաճառքային ձագարին (funnel) և հարցաշարին
Քայլեր՝
Լիդերի հայտնաբերում/ֆիլտրում (Prospecting/Qualification) – ICP համապատասխանություն, բյուջե, ժամանակացույց, որոշում կայացնող(ներ)
Փոքր «փողոցային մաթեմ»․ եթե Close Rate-ը 20% է, իսկ ամսական 8 գործարք է պետք, ապա ամսական ~40 որակավորված առաջարկ եք ներկայացնում։ Հետ հաշվարկեք՝ քանի discovery call է պետք, և որքան prospecting։
աշխատաշուկայի աջակցություն՝ CV/հարցազրույց, գործատուների հետ կապեր
Եզրափակում
Հաջող վաճառքի մենեջերը կառուցում է համակարգ՝ ոչ թե միայն «տաղանդի» վրա։ Ճիշտ ICP, խորքային discovery, արժեքի հստակ ներկայացում, կարգապահ CRM, KPI-ների հետևում, և շարունակական զարգացում․ սա է երկարաժամկետ հաղթ fórmula-ն։ Եթե որոնում եք արագ և պրակտիկ մուտք՝ համակցեք աշխատավայրի փորձը թիրախային ուսուցմամբ և մենթորությամբ։
Եթե ցանկանում եք դառնալ վաճառքների պրոֆեսիոնալ, ուսումնասիրել լավագույն տեխնիկաները և աշխարհում ընդունված փորձը, որը առաջին անգամ ներկայացնում ենք հայերենով, հրավիրում ենք մեր «Վաճառքի մենեջեր» դասընթացին։