• /
  • /

Ինչպե՞ս կազմել ուժեղ ռեզյումե, եթե չունես աշխատանքային փորձ

linkedin for job search
LinkedIn-ը դարձել է աշխարհի ամենամեծ մասնագիտական հարթակը, որտեղ միլիոնավոր մասնագետներ կապեր են հաստատում, գտնում նոր հնարավորություններ և զարգացնում իրենց կարիերան։
Հայաստանում ևս LinkedIn-ի օգտագործումը օրեցօր աճում է․ այն դարձել է արժեքավոր գործիք թե՛ սկսնակ, թե՛ փորձառու մասնագետների համար, ովքեր ցանկանում են զարգանալ տեղական և միջազգային շուկայում։
Սակայն պարզապես էջ ունենալը բավարար չէ։ LinkedIn-ը առավելագույն արդյունավետությամբ կիրառելու համար անհրաժեշտ է սթրատեգիական մոտեցում՝ սկսած պրոֆիլի օպտիմիզացիայից մինչև կապերի ստեղծում։

Ինչո՞ւ օգտագործել LinkedIn-ը աշխատանքի որոնման համար

  • Հազարավոր աշխատանքային հայտարարություններ՝ ամեն օր թարմացվող միջազգային և տեղական հնարավորություններով։
  • Կապերի ստեղծում - հեշտ է կապ հաստատել HR մասնագետների, ղեկավարների և գործընկերների հետ։
  • Ինքնաբրենդինգ - ձեր պրոֆիլը կարող է դառնալ անձնական այցեքարտ, որը ներկայացնում է ձեր հմտությունները և փորձը։
  • Միջազգային հնարավորություններ - հարթակը թույլ է տալիս գտնել աշխատանք ոչ միայն Հայաստանում, այլև արտերկրում։

Քայլ առ քայլ ուղեցույց LinkedIn-ը արդյունավետ օգտագործելու համար

Քայլ 1․ Օպտիմիզացրեք ձեր պրոֆիլը

LinkedIn-ը ձեր առաջին տպավորությունն է գործատուի համար։ Հետևաբար՝ ձեր պրոֆիլը պետք է լինի ամբողջական և պրոֆեսիոնալ։

  • Օգտագործեք բարձրորակ, պաշտոնական լուսանկար
  • Ավելացրեք հստակ և կոնկրետ վերնագիր (օր.՝ «Սկսնակ հաշվապահ», «Մարքեթինգի մասնագետ»)
  • Գրեք ազդեցիկ “About” բաժին, որը ներկայացնում է ձեր հմտությունները, արժեքները և նպատակները
  • Նշեք ձեր հիմնական ձեռքբերումները կամ նախագծերը՝ նույնիսկ եթե դրանք ուսանողական են

Քայլ 2․ Ցույց տվեք ձեր փորձը և նախագծերը

Նշեք ոչ միայն ձեր պաշտոնները, այլև կոնկրետ արդյունքները․

Օրինակ՝ «Կազմակերպել եմ սոցիալական մեդիա արշավ, որը բերել է 20% աճ ներգրավվածության մեջ»։

Եթե դեռ չունեք աշխատանքային փորձ, ընդգծեք կամավորական, ֆրիլանս կամ ուսանողական նախագծերը։

Քայլ 3․ Ակտիվացրեք “Open to Work” կարգավիճակը

Այս ֆունկցիան թույլ է տալիս գործատուներին տեսնել, որ դուք բաց եք նոր հնարավորությունների համար։ Կարող եք նշել նաև հետաքրքրող ոլորտները կամ հաստիքները։

Քայլ 4․ Կապեր ստեղծեք ռազմավարական մոտեցմամբ

LinkedIn-ում կապերի քանակը կարևոր է, բայց դրանց որակն է որոշիչ։

  • Միացեք նախկին դասընկերների, գործընկերների, դասընթացների մասնակիցների հետ։
  • Մի ուղարկեք զանգվածային հրավերներ առանց անձնական հաղորդագրության։
  • Օգտագործեք անհատական նամակներ՝ օրինակ՝
«Ողջույն, կարդացի ձեր հոդվածը մարքեթինգի մասին, շատ հետաքրքիր էր։ Ուրախ կլինեմ կապվել»։

Քայլ 5․ Միացեք մասնագիտական խմբերին

LinkedIn-ի խմբերը հիանալի միջոց են սովորելու և մասնագիտական կապեր ձևավորելու համար։
Փնտրեք խմբեր՝ ըստ ձեր ոլորտի (օր.՝ Marketing, HR, Project Management) և մասնակցեք քննարկումներին։

Քայլ 6․ Ակտիվ եղեք բովանդակության մեջ

LinkedIn-ը գնահատում է ակտիվությունը։ Եթե ցանկանում եք, որ գործատուները նկատեն ձեզ՝ պետք է լինեք տեսանելի։

  • Կիսվեք հոդվածներով և փորձառություններով։
  • Մեկնաբանեք այլ մասնագետների գրառումները։
  • Հրապարակեք փոքր success story-ներ կամ մասնագիտական խորհուրդներ։
Այս մոտեցումը հատկապես կարևոր է Մարքեթինգի մասնագետների համար, ովքեր ցանկանում են բարձրացնել իրենց անձնական բրենդը։

Քայլ 7․ Օգտվեք “Jobs” բաժնից

“Jobs” բաժինը LinkedIn-ի ամենահզոր գործիքներից է՝

  • Կիրառեք ֆիլտրեր ըստ երկրի, փորձի մակարդակի, ոլորտի և աշխատավարձի
  • Պահպանեք որոնումները և միացրեք ծանուցումները
  • Կարդացեք ընկերությունների էջերը՝ հասկանալու համար նրանց արժեքներն ու մշակույթը

Քայլ 8․ Պատրաստվեք հարցազրույցներին

LinkedIn-ի միջոցով ստացվող հրավերները հաճախ ուղեկցվում են արագ հարցազրույցներով։
Ուստի նախապատրաստվեք՝ ուսումնասիրելով հարցազրույցների հարցերի ցանկը, գործատուի էջը և ձեր ոլորտի պահանջները։

Հաճախ հանդիպող սխալներ LinkedIn-ում

  • Անլուրջ կամ ոչ համապատասխան լուսանկար օգտագործելը
  • Անավարտ կամ չլրացված պրոֆիլ
  • Միևնույն դիմումը ուղարկելը բոլոր գործատուներին
  • Անգործուն պրոֆիլ՝ առանց հրապարակումների կամ կապերի
  • Չօգտագործել “Open to Work” և “Jobs” ֆունկցիաները

Եզրակացություն

LinkedIn-ը հզոր գործիք է, որը կարող է ամբողջությամբ փոխել ձեր կարիերայի ուղին։ Ճիշտ օպտիմիզացված պրոֆիլը, ակտիվ մասնակցությունը և ռազմավարական կապերը կարող են բացել այն դռները, որոնք ժամանակին անհասանելի էին թվում։
Մի սահմանափակվեք միայն էջ ունենալով․ դարձեք տեսանելի, արժեքավոր և վստահելի մասնագետ LinkedIn-ում։