Ինչպե՞ս արդյունավետ օգտագործել LinkedIn-ը աշխատանքի որոնման համար
Ինչպե՞ս կազմել ուժեղ ռեզյումե, եթե չունես աշխատանքային փորձ
LinkedIn-ը դարձել է աշխարհի ամենամեծ մասնագիտական հարթակը, որտեղ միլիոնավոր մասնագետներ կապեր են հաստատում, գտնում նոր հնարավորություններ և զարգացնում իրենց կարիերան։ Հայաստանում ևս LinkedIn-ի օգտագործումը օրեցօր աճում է․ այն դարձել է արժեքավոր գործիք թե՛ սկսնակ, թե՛ փորձառու մասնագետների համար, ովքեր ցանկանում են զարգանալ տեղական և միջազգային շուկայում։ Սակայն պարզապես էջ ունենալը բավարար չէ։ LinkedIn-ը առավելագույն արդյունավետությամբ կիրառելու համար անհրաժեշտ է սթրատեգիական մոտեցում՝ սկսած պրոֆիլի օպտիմիզացիայից մինչև կապերի ստեղծում։
Ինչո՞ւ օգտագործել LinkedIn-ը աշխատանքի որոնման համար
Հազարավոր աշխատանքային հայտարարություններ՝ ամեն օր թարմացվող միջազգային և տեղական հնարավորություններով։
Կապերի ստեղծում - հեշտ է կապ հաստատել HR մասնագետների, ղեկավարների և գործընկերների հետ։
Ինքնաբրենդինգ - ձեր պրոֆիլը կարող է դառնալ անձնական այցեքարտ, որը ներկայացնում է ձեր հմտությունները և փորձը։
Միջազգային հնարավորություններ - հարթակը թույլ է տալիս գտնել աշխատանք ոչ միայն Հայաստանում, այլև արտերկրում։
Քայլ առ քայլ ուղեցույց LinkedIn-ը արդյունավետ օգտագործելու համար
Քայլ 1․ Օպտիմիզացրեք ձեր պրոֆիլը
LinkedIn-ը ձեր առաջին տպավորությունն է գործատուի համար։ Հետևաբար՝ ձեր պրոֆիլը պետք է լինի ամբողջական և պրոֆեսիոնալ։
Օգտագործեք բարձրորակ, պաշտոնական լուսանկար
Ավելացրեք հստակ և կոնկրետ վերնագիր (օր.՝ «Սկսնակ հաշվապահ», «Մարքեթինգի մասնագետ»)
Գրեք ազդեցիկ “About” բաժին, որը ներկայացնում է ձեր հմտությունները, արժեքները և նպատակները
Նշեք ձեր հիմնական ձեռքբերումները կամ նախագծերը՝ նույնիսկ եթե դրանք ուսանողական են
Քայլ 2․ Ցույց տվեք ձեր փորձը և նախագծերը
Նշեք ոչ միայն ձեր պաշտոնները, այլև կոնկրետ արդյունքները․
Օրինակ՝ «Կազմակերպել եմ սոցիալական մեդիա արշավ, որը բերել է 20% աճ ներգրավվածության մեջ»։
Եթե դեռ չունեք աշխատանքային փորձ, ընդգծեք կամավորական, ֆրիլանս կամ ուսանողական նախագծերը։
Քայլ 3․ Ակտիվացրեք “Open to Work” կարգավիճակը
Այս ֆունկցիան թույլ է տալիս գործատուներին տեսնել, որ դուք բաց եք նոր հնարավորությունների համար։ Կարող եք նշել նաև հետաքրքրող ոլորտները կամ հաստիքները։
Քայլ 4․ Կապեր ստեղծեք ռազմավարական մոտեցմամբ
LinkedIn-ում կապերի քանակը կարևոր է, բայց դրանց որակն է որոշիչ։
Միացեք նախկին դասընկերների, գործընկերների, դասընթացների մասնակիցների հետ։
Մի ուղարկեք զանգվածային հրավերներ առանց անձնական հաղորդագրության։
Օգտագործեք անհատական նամակներ՝ օրինակ՝
«Ողջույն, կարդացի ձեր հոդվածը մարքեթինգի մասին, շատ հետաքրքիր էր։ Ուրախ կլինեմ կապվել»։
Քայլ 5․ Միացեք մասնագիտական խմբերին
LinkedIn-ի խմբերը հիանալի միջոց են սովորելու և մասնագիտական կապեր ձևավորելու համար։ Փնտրեք խմբեր՝ ըստ ձեր ոլորտի (օր.՝ Marketing, HR, Project Management) և մասնակցեք քննարկումներին։
Քայլ 6․ Ակտիվ եղեք բովանդակության մեջ
LinkedIn-ը գնահատում է ակտիվությունը։ Եթե ցանկանում եք, որ գործատուները նկատեն ձեզ՝ պետք է լինեք տեսանելի։
Կիսվեք հոդվածներով և փորձառություններով։
Մեկնաբանեք այլ մասնագետների գրառումները։
Հրապարակեք փոքր success story-ներ կամ մասնագիտական խորհուրդներ։
Այս մոտեցումը հատկապես կարևոր է Մարքեթինգի մասնագետների համար, ովքեր ցանկանում են բարձրացնել իրենց անձնական բրենդը։
Քայլ 7․ Օգտվեք “Jobs” բաժնից
“Jobs” բաժինը LinkedIn-ի ամենահզոր գործիքներից է՝
Կիրառեք ֆիլտրեր ըստ երկրի, փորձի մակարդակի, ոլորտի և աշխատավարձի
Պահպանեք որոնումները և միացրեք ծանուցումները
Կարդացեք ընկերությունների էջերը՝ հասկանալու համար նրանց արժեքներն ու մշակույթը
Քայլ 8․ Պատրաստվեք հարցազրույցներին
LinkedIn-ի միջոցով ստացվող հրավերները հաճախ ուղեկցվում են արագ հարցազրույցներով։ Ուստի նախապատրաստվեք՝ ուսումնասիրելով հարցազրույցների հարցերի ցանկը, գործատուի էջը և ձեր ոլորտի պահանջները։
Հաճախ հանդիպող սխալներ LinkedIn-ում
Անլուրջ կամ ոչ համապատասխան լուսանկար օգտագործելը
Անավարտ կամ չլրացված պրոֆիլ
Միևնույն դիմումը ուղարկելը բոլոր գործատուներին
Անգործուն պրոֆիլ՝ առանց հրապարակումների կամ կապերի
Չօգտագործել “Open to Work” և “Jobs” ֆունկցիաները
Եզրակացություն
LinkedIn-ը հզոր գործիք է, որը կարող է ամբողջությամբ փոխել ձեր կարիերայի ուղին։ Ճիշտ օպտիմիզացված պրոֆիլը, ակտիվ մասնակցությունը և ռազմավարական կապերը կարող են բացել այն դռները, որոնք ժամանակին անհասանելի էին թվում։ Մի սահմանափակվեք միայն էջ ունենալով․ դարձեք տեսանելի, արժեքավոր և վստահելի մասնագետ LinkedIn-ում։
Եթե ցանկանում եք համալրել ձեր LinkedIn պրոֆիլը ժամանակակից հմտություններով և բարձրացնել մրցունակությունը, ուսումնասիրեք gortsup.am հարթակի դասընթացները։