«Ի՞նչ ՏՏ լուծումներ են ընտրում ՏՏ փորձագետները: ՏՏ և թվային ընկերություններում թվային միջավայրի ստեղծման օրինակներ»
«Մասնագիտություններ 202X. ինչպե՞ս մրցունակ լինել փոփոխվող աշխարհի և միջմշակութային ինտեգրման պայմաններում»
«Ինչպե՞ս ինտեգրել և մոտիվացնել առանձին թիմերին: Gig economy-ի և միգրացիոն գործընթացների աճող ազդեցությունը»
«Տնտեսություն 4.0. ինչպե՞ս պահպանել զբաղվածությունը գործընթացների թվայնացման և ռոբոտացման դարում»
«Կատակե՞լ, թե՞ լուրջ լինել. ինչպե՞ս պետք է բրենդը դիրքավորվի սոցիալական ցանցերում և գրավի լսարանին»
12:35–12:50 —AI. ուժեղացնե՞լ թիմը, թե՞ հեռացնել աշխատանքից (Լուսինե Վարդանյան, TIME)
12:50–13:05 — Ժամանակակից տեխնոլոգիաները բարեգործության ոլորտում (Հայկ Հայրապետյան, IMAST)
13:05–13:20 — E-commerce (Սերգեյ Մարկոսյան, Emater)
13:20–13:35 — Buy.am-ը 360 աստիճանի տակ | Հաճախորդի ցանկությունից՝ իրագործում (Լիանա Բարսեղյան , Buy.am)
13:40–13:55 — Նոր ղեկավարման ոճ: Թվային փոխակերպում (Ռալֆ Յիրիկյան, Ucom)
13:55–14:10 — Մասնագիտություններ 202X. ինչպե՞ս մրցունակ լինել փոփոխվող հանգամանքներում (Դիանա Ջեյրանյան, Standard Group)
14:10–14:25 — Հայաստանի աշխատաշուկայի 2023 թվականի վերլուծություն և 2024 թվականի կանխատեսումներ (Լուիզա Ավետիսյան, Staff.am)
14:30–14:45 — Վյաչեսլավ Խրամուշին, Mozzarella
14:45–15:00 — Գործատուի և աշխատակցի իրավունքներն ու պարտականությունները (Իզաբելլա Պողոսյան, Rostelecom)
15:00–15:15 — Զվարճալի հարցազրույցներ. ինչ հետևանքներ ունեն բիզնեսի համար (Լիլիթ Սահակյան, Move2Business)
15:20–15:35 — HR-բրենդինգի և կազմակերպության կորպորատիվ մշակույթի դիզայն (Էմմա Մարգարյան, Earlyone)
15:35–15:50 — Ինչպե՞ս բիզնես-կրթությունը կազդի ընկերություններում «Տնտեսություն 4.0» գործընթացների ներդրման վրա (Հասմիկ Մկրտումյան, Papyrus)
16:05–16:20 — Տեխնոլոգիական կրթություն. կրթական համակարգի միտումները և մարտահրավերները (Արտյոմ Խոզյաինով, Quantori)
16:25–16:40 — Ինչպես կառուցել անձնական բրենդը (Մայիս Վարդանյան, Բլոգեր)
16:40–16:55 — Ռադիոյով լսարանի հետ հաղորդակցվելու ուղիները բրենդի համար (Ռուզաննա Շահինյան, Radio Aurora)
16:55–17:10 — Անտաղանդ գո՞րծ, թե՞ թույն ստեղծագործություն․ գաղափարից մինչև արդյունք (Սուրեն Ղազարյան, iBuben)
17:10–17:25 — Բրենդ երևույթը (Մարգարիտա Սարգսյան Եվ Անի Կարապետյան, Azat Mard)
17:25–17:40 — The Body Shop բրենդ, որը փոխում է աշխարհը (Էլեն Գևորգյան, The Body Shop)