2025 թվականին ամենապահանջված 20 մասնագիտությունները Հայաստանում

top demanded jobs in Armenia
Աշխատաշուկան Հայաստանում ակտիվ զարգանում է՝ կապված ինչպես տեղական բիզնեսների թվայնացման, այնպես էլ համաշխարհային միտումների ազդեցությամբ։ Արհեստական բանականություն, թվային տեխնոլոգիաներ, հեռավար կրթություն, ծառայությունների ավտոմատացում․ այս բոլորը բերում են նոր պահանջարկ՝ մասնագիտությունների ու հմտությունների հանդեպ։ Եթե դու մտածում ես կարիերադ վերակառուցելու կամ նոր ուղղություն սկսելու մասին, ապա այս հոդվածը քեզ համար է։

Մենք ուսումնասիրել ենք աշխատաշուկայի վերջին տվյալները, գործատուների պահանջարկները, ինչպես նաև gortsup.am ուսումնական հարթակի լսարանային վերլուծությունը, և ներկայացնում ենք 2025 թվականին Հայաստանում ամենապահանջված 20 մասնագիտությունները։ Յուրաքանչյուր մասնագիտության համար կգտնես նաև համառոտ նկարագիր՝ հասկանալու՝ արդյոք այն համապատասխանում է քեզ։

1. Արհեստական բանականության (AI) մասնագետ

Այս մասնագիտությունը շարունակում է արագ աճել՝ ոչ միայն տեխնոլոգիական ընկերություններում, այլ նաև բանկերում, առևտրի հարթակներում և արտադրական ոլորտներում։ AI մասնագետները նախագծում են մեքենայական ուսուցման մոդելներ, վերլուծում են մեծ տվյալներ և ստեղծում են ինովացիոն լուծումներ։ 

2. Վեբ ծրագրավորող

Աշխատաշուկայի ամենակայուն և պահանջված ուղղություններից է։ Ծրագրավորողները կարող են աշխատել ինչպես առկա թիմում, այնպես էլ ֆրիլանս ձևաչափով։ Մեծ պահանջարկ ունեն՝ front-end, back-end և full-stack մասնագետները, հատկապես՝ JavaScript, Python և PHP լեզուներով։

3. Գրաֆիկ դիզայներ

Բիզնեսները, միջոցառումները և սոցիալական մեդիան պահանջում են որակյալ վիզուալ բովանդակություն։ Գրաֆիկ դիզայներները զբաղվում են լոգոների ստեղծմամբ, բրենդային նյութերով, սոցմեդիա բովանդակությամբ և կայքերի դիզայնով։ Adobe Illustrator և Figma գիտելիքը պարտադիր է։

👉 Դասընթաց գրաֆիկ դիզայների համար

4. Մարքեթինգի մասնագետ

Թվային մարքեթինգը դարձել է հաջող բիզնեսի հիմնասյունը։ Այս ոլորտի մասնագետները ղեկավարում են գովազդային արշավներ, SEO ռազմավարություններ, կոնտենտի պլանավորում և սոցիալական մեդիա ներկայություն։ Բարձր պահանջարկ ունեն նաև performance marketing և վերլուծական հմտություններով մասնագետները։

👉 Մարքեթինգի մասնագետ դասընթաց

5. Վաճառքի մասնագետ / Sales Manager

Ամենեկամտաբեր և գործատուների կողմից նախընտրելի մասնագիտություններից է։ Լավ վաճառքի մասնագետը ոչ միայն առաջարկում է ապրանք/ծառայություն, այլ նաև կառուցում է հաճախորդի վստահություն և երկարաժամկետ հարաբերություններ։

👉 Sales Manager դասընթաց

6. SMM մասնագետ

Բիզնեսների համար սոցիալական ցանցերի առկայությունը դարձել է պարտադիր։ SMM մասնագետը ստեղծում է բովանդակություն, կառավարում է էջերը, վերլուծում է ներգրավվածությունը և կապ է պահպանում հետևորդների հետ։

7. Ծրագրերի ղեկավար / Project Manager

Աշխատում է տարբեր ոլորտներում՝ IT, շինարարություն, մարքեթինգ և այլն։ Նրա հիմնական գործառույթն է ղեկավարել թիմերը, սահմանել նպատակները, կառավարել ռեսուրսները և ապահովել արդյունքները ժամանակին։ PM մասնագետները հատկապես պահանջված են ստարտափներում։

👉 Project Manager դասընթաց

8. Բիզնես վերլուծաբան

Այս մասնագիտության նպատակը տվյալների միջոցով ռազմավարական որոշումների կայացումն է։ Բիզնես վերլուծաբանները վերլուծում են շուկան, ներսային գործընթացները և առաջարկում են բարելավման մեթոդներ։ Excel, SQL, Tableau՝ հիմնական գործիքներից են։

9. Ֆինանսական խորհրդատու / Հաշվապահ

Ֆինանսների կառավարումը շարունակում է մնալ առանցքային ոլորտ։ Հաշվապահները ապահովում են հաշվետվությունները, հարկային հաշվարկները, իսկ ֆինանսական խորհրդատուները տրամադրում են ռազմավարական խորհուրդներ։

👉 Հաշվապահության դասընթաց

10. Տվյալների վերլուծաբան / Data Analyst

Մեծ տվյալների օգտագործումը բիզնեսում մեծացնում է տվյալների վերլուծաբանի պահանջարկը։ Նրանք կառուցում են վիզուալացված հաշվետվություններ, կատարում են վիճակագրական վերլուծություն և օգնում են ղեկավարներին որոշումներ կայացնել։

11. UX/UI դիզայներ

Օգտագործողի փորձի բարելավումը դարձել է առաջնային։ Այս մասնագետները նախագծում են ինտերֆեյսներ՝ ապահովելով, որ կայքը կամ հավելվածը լինի հասանելի, պարզ և հաճելի օգտագործման համար։ 

12. Բովանդակություն ստեղծող / Կոնտենտի մասնագետ

Արժեքավոր բովանդակությունն այսօր ավելի կարևոր է, քան երբևէ։ Կոնտենտ ստեղծողները գրում են հոդվածներ, նկարահանում են տեսանյութեր, պատրաստում են ինֆոգրաֆիկաներ՝ հաճախորդին ներգրավելու և հավատարմացնելու համար։

13. Բուժքույր և բուժաշխատողներ

Առողջապահությունը միշտ մնացել է պահանջված ոլորտ, և 2025 թվականին սպասվում է մասնագետների պահանջարկի աճ՝ թե՛ հանրային, թե՛ մասնավոր հատվածում։

14. Օնլայն ուսուցիչ / Դասավանդող

Հեռավար կրթության բումը ստեղծել է նոր հնարավորություններ ուսուցիչների համար։ Լեզուներ, մաթեմատիկա, ծրագրավորում՝ բոլորն էլ կարելի է դասավանդել առցանց հարթակներով։

15. Արտադրական ոլորտի մասնագետներ

Էներգետիկա, մեխանիկա, էլեկտրոտեխնիկա։ Այս ոլորտները խիստ կարևոր են տնտեսության զարգացման համար և պահանջում են որակյալ կադրեր։

16. Բիզնեսի զարգացման մենեջեր / Business Development Manager

Նա պատասխանատու է նոր հաճախորդների ներգրավման, գործարար կապերի ստեղծման և եկամտի ընդլայնման համար։ Շատ պահանջված է B2B սեկտորում։

17. HR մասնագետ

Աշխատանքային միջավայրի բարելավում, տաղանդների ներգրավում և թիմային համագործակցություն՝ HR մասնագետները խաղում են առանցքային դեր ցանկացած ընկերությունում։

👉 HR մասնագետ դասընթաց

18. Հաճախորդների սպասարկման մասնագետ


Բիզնեսների համար կարևոր է հաճախորդի հետ հարաբերությունների պահպանումը։ Սպասարկման լավ մասնագետը արագ արձագանքում է հարցերին, օգնում է լուծել խնդիրներ և բարձրացնում է բրենդի հավատարմությունը։ 

19. Տեխնիկական աջակցության մասնագետ (IT Helpdesk)


ՏՏ սարքավորումների, ցանցերի, ծրագրային խափանումների արագ լուծման մասնագետները կարևոր են թե՛ կրթական, թե՛ պետական և մասնավոր կառույցներում։

20. Մասնագիտություններ՝ ազատ գրաֆիկով


Ֆրիլանսեր դառնալը դարձել է շատերի երազանք։ Թարգմանություն, բովանդակություն, դիզայն, տեխնիկական սպասարկում՝ կարող ես աշխատել տնից՝ կառավարելով քո ժամանակը։

Եզրակացություն


Եթե փնտրում ես մասնագիտություն, որը և՛ արդիական է, և՛ կայուն եկամուտ է ապահովում, այս ցանկը կարող է հիանալի ուղեցույց լինել։ Անկախ այն բանից՝ սկսում ես զրոյից, փոխում ես ոլորտ կամ ուզում ես կատարելագործվել՝ GortsUp-ում կգտնես համապատասխան դասընթաց։
Դիտիր մեր բոլոր դասընթացները և սկսիր քո ճանապարհը այսօր՝ GortsUp Academy-ի հետ
Եթե քեզ հետաքրքրեց որևէ մասնագիտություն, կարող ես թողնել հայտ՝ նշելով այն։
Արժեքավոր բովանդակությունն այսօր ավելի կարևոր է, քան երբևէ։ Կոնտենտ ստեղծողները գրում են հոդվածներ, նկարահանում են տեսանյութեր, պատրաստում են ինֆոգրաֆիկաներ՝ հաճախորդին ներգրավելու և հավատարմացնելու համար։