1․ Սկսեք հիմունքներիցHR-ը ընդգրկում է․ հավաքագրում, ուսուցում, աշխատավարձի կառավարում և աշխատակիցների ներգրավվածություն։ Սկսնակ HR-ի համար կարևոր է նախ հասկանալ այս հիմունքները, ապա խորանալ կոնկրետ ուղղություններում։
2․ Զարգացրեք հաղորդակցման հմտություններըՄարդկային ռեսուրսների կառավարման հիմքում մարդկանց հետ արդյունավետ շփումն է։ Ակտիվ լսել, վստահություն ներշնչել և ճիշտ ձևակերպել մտքերը HR մասնագետի ամենօրյա գործն է։
3․ Տիրապետեք թվային գործիքներինԺամանակակից HR մասնագետը չի կարող արդյունավետ աշխատել առանց տեխնոլոգիաների։ ATS համակարգեր, HRM ծրագրեր և տվյալների վերլուծական գործիքները պետք է դառնան ձեր հիմնական գործիքակազմը։
4․ Իմացեք աշխատանքի իրավական դաշտըHR մասնագետը պետք է տիրապետի աշխատանքային օրենսդրությանը, պայմանագրային հարաբերություններին և աշխատակիցների իրավունքներին։ Այստեղ օգտակար կարող են լինել նաև Business Lawyer-ի հիմնական գիտելիքները։
5․ Սովորեք կոնֆլիկտների կառավարումHR մասնագետի կարևոր գործառույթներից է թիմային կոնֆլիկտների կանխումը և լուծումը։ Սկսնակ HR-ը պետք է տիրապետի կոնֆլիկտների կառավարման մեթոդներին և միջնորդության տեխնիկային։
6․ Կառուցեք մասնագիտական ցանցLinkedIn-ը և մասնագիտական միջոցառումները լավագույն տեղերն են նոր գործընկերներ գտնելու և փորձառու մասնագետներից սովորելու համար։
Ցանցային կապերը նույնքան կարևոր են նաև Marketing Specialist և
Project Manager մասնագետների համար։
7․ Մի դադարեք սովորելHR ոլորտը արագ զարգացող է՝ նոր մեթոդաբանություններ, գործիքներ և մոտեցումներ։ Անհրաժեշտ է մշտապես մասնակցել դասընթացների, վերապատրաստումների և հետևել միջազգային փորձին։